Friday, July 23, 2010

salam..

hurmmm...lamer dah aku x jengah kat cinie.....alhamdulillah skarang semue nyer ok sajer..........aku dah meluah kan segale2 nyer pade si die.....dan si die teringin sangat nak tau tentang background aku....pelik lerr knape dlm tmpoh pkenalan die x nak invove kan diri dlm life aku.....skarang nie bru die nak tau segale2 nyrer.....tp x per lah......skarang die dahh tau dgn siape aku bkawan dan tentang life aku dulu2..........die ckp die x kesah asal kan aku leh terime die...aku pun bersyukur sgt yg si dia leh trime aku....cume 1 yg aku minta dgn die....lepas nie jgn sesekali ungkit akan mase silam aku.......tp aku pun x pasti lah semue tu....betol ker org lelaki nie x kesah akan kisah silam sesorg tu.......lantak lah.....buat mase nie aku x nak piker kan semue tu...cume aper yg aku minta die janji die dah pn berjanji.........bab mase hadapan aku xnak piker kan lg...sbb mase nyer blom sampai lg....dan aku pun malas nak piker kan.......hurmmmm....sabar jerr lah

No comments:

Post a Comment