Thursday, July 15, 2010

kenape jd macam nie.....

aku pun dah tak boleh nak fikir kan ape2 lg....aku rase lebeh baik aku mendiam kan diri jerrr.....aku x tau lah aper sebenarnyer perlu aku buat dgn die.........hari nie seharian die x cll dan x msej aku.....adekah sbb aku ajak die balek kg smlm.........kenape harus bg mcm2 alasan....adekah die akan jd mcm bekas husband kakak aku.......die semue keluarge die aku perlu jumper dan aku kene masuk dgn diorang....tp kenape biler aku ajak jmper family belah aku makcik dan pakcik aku.....jd mcmnie plak......aku takut die akan jd mcm bekas husband kakak aku.....aku x nak sejarah hitam terjadi balek pd keluarge aku dan diri aku...........aper masalah die sebenarnyer...kenape harus die jd mcmnie........aku jd keliru akan benar ker akan keputusan aku nie......aku jd takut akan keputusan yg aku akan buat nanti.......aku rase lebeh baik dan paling bagus kalau aku mendiam kan diri dan terus diam...........hurrrmmmmmm

No comments:

Post a Comment