Tuesday, July 27, 2010

benci sangat.................

kenape sejak akhir2 nie aku slalu sangat sensitif erkkk......aku selalu nak cr pasal dgn si die............aku rase cam tencion sgat........si die............sebok dgn handphone baru yg baru di jumpai adik die....konon nak bg aku handphone baru pastu siap nak beli simcard lg..........nyampah plak aku nak dgar....ckp suke x serupe bikin...........suke cakap cam c.... eee............. sakit tol ati nie........lain kali kalau rase x bleh dan x nak bg aku aper2 x payah lah ckp x payah lah janji dgn aku........aku paleng pantang kalau org mungkir janji dan cakap x serupe bikin....................eeeeeeeeeeee..............ssseeennngggaaalllllll

3 comments:

  1. woitttt.....x kn la sbb hp pn nk benci2 ! !
    bende kcik jela....
    jgn ikot kn aty de..

    ReplyDelete
  2. bukan sal ikot kan ati....tp nie dah melampau.....

    ReplyDelete