Monday, July 12, 2010

hari yg penuh mentantion kan diri

hari nie...start dr pagi td aku x abes2 di datangi perkara yg sgat2 tention......kadang2 duet nie boleh memening kan kepale jgak kan..............along dgn x habes2 memakse ku cr duet kate nyer tok membayar duet sewa rumah..........aku dah berjanji dgn nyer tok membayar setiap 21 ari blan.............tp arinie berkali2 die call.......aku tahu yg die pun tencion juga....tp maner aku nak cr duet sebanyak tu.............kenape die memakse tok membayar sebanyak tu.....aku pening..tiada org yg dapat membantu aku kali nie...aku terpakse juga meminta duet ku dr abg ipar ku.......kadang2 terase sangat diri nie menyusah kan org........aku meminte tolong dkat tunang aku.....aku tau die sendiri pun pnuh dgn masalah.........aku pening lah......aku bgtau die tok aku meringan kan siket masalah nie bukan tok menambah kan lg masalah yg die ader.............saket kepale aku.........hurmmmm......die plak pakse kakak die tok anta duet antaran kami dekat aku.......aku pun tak tau lah kenape..........kakak die call aku........minta kebenaran tok anta lewat siket.....kerane memerlukan modal dahulu tok seminar yg akan di adakan.......aku betol2 pening......aku malu dengan tindakan tunang ku............kakak die ckp yg akak die x bleh nak berunding dgn tunang ku lg.........die telah menyebab kan kakak die hilang sabar dgn tunang ku sendiri........aku pun tak tau lah aper akan jd lepas aku kawen dgn die.....adekah aku akan bersabar dgn die........kenape harus ader sifat kurang sabar dan baran dalam hidup lelaki nie...........kini aku keliru dengan keputusan diri ku sendiri...................aper yg harus ku laku kan.......

No comments:

Post a Comment