Tuesday, July 13, 2010

hurmmmmm

aku jadi tande tanyer hari nie....kenape kakak die call aku tibe2...dan citer sal bekerje keras dan pasal duet.....aku nie ade menyusah kan die ker......aku nie ader..buat org x puas ait ngn aku ker.......aku nie x pandai nak cr duet kerr.....hurmmmm ntah lerrr........YA ALLAH ujian ape lg yg kau nak berikan pada ku.......walau ape skali pun ujian yg Kau berikan aku tetap hadapi nyer dgn tabah......aku nie kategori pemalas ker???? aku nie bkan kategori pemalas....cume aku malas nak buat org terase hati dgn aku....aku malas nak buat org benci aku......kadang2 kalau kita jage dengan betol sekali pun tetap akan nampak cacat cela nyer jgak kan...........kadang org sekeliling kiter yg membuat kan kiter tak boleh nak bergerak kemane2.......sampai kiter sendiri pun x tau yg maner do n dont......hurmmmm ntah lerrrr......

No comments:

Post a Comment