Wednesday, August 11, 2010

hateeee uuu......

aku benci ko.....bodoh ker ko nie....bulan puase bermaksud x bleh nak cll or nak msej ker???? dah tentu2 tu jerrr penghubung kau dgn aku...bleh plak ko cakap mngering kan air liurrr ko......eeiiii alasan bodoh betol lah kau nie beri kan......bangang tau x..........aku dah cakap jangan sampai aku buang kau dalam hidup aku sudah lah...........kalau kau tu x bgtau pape kat aku bleh plak....tp biler aku nie ko bising....sebok nak control hidup aku....aku benci lah dengan care dan kehidupan kau.....kau buat aku meluat sangat dengan kau nie............suke sangat bagi alasan bodoh dekat aku.........sekarang nie aku rase cam nak jerittt jerrr....naseb baik lah aku masih boleh bersabar memandang kan sekarang nie pn bulan puasa...............pleeeessss lah jangan nak penting kan sangat diri tu..............................GGGGEEEEEEEERRRRRRRRRRRAAAAAAMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment: