Wednesday, August 18, 2010

ari yg sangat terukk....

hari nie dr td mate aku nie nak berair jerr......aku x tau lah aper nak buat aper nak ckp skarang nie....dan aku x tau lah puase aku arinie mcmaner........mungkin terbatal kah atau makruh jerr......kenape lah aku dapat org yg macm nie...langsung x reti nak hargai aku mcmaner.....smlm beria2 bjanji dgn aku dtg klang nak bgtau aku....tp haram......keluar rumah pun x bg tau aku....aku x tau lah sbb aper....knape harus mcmnie........kalau x teringin nak jmper aku langsung pun x yah bgtau aku nak dtg cinie x yah bjanji dgn aku......bodoh memang bodoh buat aku sakit ati jerrr....aku dah bosan sangat dgn kau..ko tau x aku benci benci sangat dgn kau.......hati aku nie kau toreh mcm pisau plak...ko x terpiker ker aper yg kau buat nie hanya menyakit kan hati............biler aku ajak beli barang x nak...tp biler org lain ajak kau beli barang jauh2 mcmnie kau x kesah pun......patah sungguh hati aku nie.....skarang nie kalau aku buat kputusan hanye akan memalukan keluarge jer...YA ALLAH tolong lah hambe mu ini..... Kau beri lah petunjuk kepada ku untuk membuat keputusan yg sebenar-benarnye........

No comments:

Post a Comment