Sunday, August 8, 2010

hari nie isnen.....

aku sampai ker puchong mlm td........slame due hari aku kat pahang...wahhhh best......rase cam dah x sabar2 lah plak dok kat caner...........siap dah dapat geng yg 1 kepale lg............iaitu isteri pade sepupu si die.......die budkak kedai...aku plak tau maner nak cr barang2 yg murah.....hurmmm dah awl2 bg tau si die nak ajak aku g cr barang anti....so si die pn x leh nak ckp aper lah kan.....lg plak sepupu die tu merangkap share partner die wat projek2.....hahahahaha.......lantak ko.......aku dah ader can tok klua plak....huahuahuahua.....jahat aku nie.......tpo mln td ondway balek.....hurmmmmm......die telah meluah kan perasaan die....perasaan x puas ati dan perasaan terlalu sayang die tu.......buat aku jd geram dan sedeh arr plak.......rase cam nak nanges lerr plak....tp aku tahan............huhuhuhu.....ntah lah......dapat org yg x pernah bercinte betol2 nie.....biler dapat yg mcmtu die nyer sayang kat kiter nie lain arrrr.......dah lah cr suke buat2 bodo ngn kiter.........xper lah....dah sayang nak buat mcmaner kan.........huhuhuhu

1 comment:

  1. eleh2.........ngada2 jer ko nie. sedang kan syg tahap dewa

    ReplyDelete