Tuesday, December 7, 2010

salam maal hijrah.....

cinta...??? adekah wujud sebuah cinta.................aku makin hari makin jatuh cinta......walaupun kadang sungguh menyakit kan hati tapi aku tetap sayangkan dia......sungguh......betul lah bak kate orang tua2.....bercinbta lepas kawen lebeh mendalam...kerana kita akan lebih memahami si dia............ntah lah.....nie ker yg di nama kan jatuh cinta.............mungkin aku akan lebeh memahami die nanti..............hari nie tahun baru islam.........aku harap selepas ini hidup aku akan lebeh bahagia dengan si dia.....dan alangkah bagus nya kalau2 ALLAH memberi kami rezeki untuk mendapat anak............cukup walaupun sorg...........penyambung waris kami..........malas nak mengharap tp aku memohon dan meminta kepada yang ESA.............................amin YA ALLAH......................

No comments:

Post a Comment